Monday, February 16, 2015

Posted by Little Sukie Posted on Monday, February 16, 2015 | 11 comments

Hazy Shade of Winter

***



Danas sam bila primorana da promolim nos napolje iako sam se zarekla 
da nema sile koja će me na to natjerat. Heh,nisam računala na silu u formi moje 1,57 cm visoke mame koja je ekvivalentna  snazi tornada 5 stupnja.I tako, natjera me žena na sabahu da idem na pijacu.Inače ja volim hodat po pijaci više nego hljeba se najest,samo ne kad je minus napolju.
Doduše čim zazimi ja počinjem svoju hibernaciju i ne izlazim iz kuće ni pod razno.Danas sam morala,jer kako bi inače moja petite mama dovukljarila kući onolike kese.
Našla sam par dobrih ulova.Došle su mi i neke stvarčice i sa ebay-a.Malo sam istrenirala noge,tako da neću večeras radit čučnjeve.Bole me i mišići u rukama, što vjerovatno znači da sam dodatno istrenirala i bicepse i tricepse XD. Uglavnom dan i nije bio tako loš.Poslije je čak usijalo i sunce.


***

Srček torbica mi je zasad najomiljeniji ulov.Oduvijek sam željela jednu @_@
Čizme su, kao što se vidi iz priloženog, imale neki crno-crveno-bijeli fazon na sebi.Taj mi se dio nije svidio pa sam ga ofarbala i problem solved.



 ***

Stvari koje sam naručila sa ebay-a ukljucuju bowler šešir,
masku za mitisere i čudo za istiskanje mitisera, koje baj d'vej nikad nije stiglo.




Šešir mi je srastao sa glavom jer ne idem nigdje bez njega.
Super dođe kad ti kosa izgleda ko napušteno gnijezdo.Mogao je bit crni kako sam i naručila
ali ni ovaj teget plavi nije loš.Mogao je da ne dođe nikako pa i taj belaj.
Samo jos nisam skužila kako ga je postar uspio nagurat u sandučić kroz onaj mali otvor a da ga ne ošteti.Uvijek se sjetim onih bijelih čizama, koje su podavno bile vijest u novinama.
Poštar ih je tako nagurao u sandučić da su ih poslije jedva izvadili XD.

***
Masku ne preporučujem ni pod razno.Skida sve,kožu,dlake
(male,velike,vidljive i nevidljive), sve samo ne mitisere.Jeftinije vam je rješenje maska od bjelanjaka koja ih super izvuče.Preporučujem i Puzzle antibakterijski sapun koji ih smanjuje.
Ustvari preporučujem čitavu Puzzle liniju jer je jeftina a dobra.
Možete je naći u CM-u.



***
Dobila sam i par poklončića pa reko da vam i njih pokažem.Jedan mi je onako sav high tech,
čak se furam da je to špijunski gadget nalik na one iz filmova.
U stvarnosti to je običan led sat,koji ne prima pozive kao mobitel,
ne pokazuje ni 16 vremenskih zona al zato naveče svijetli ko svemirski brod.



***

Zbog ovog poklona sam plakala ko kišna godina.Svi koji me poznaju znaju da ja vječito nešto crtkaram i baratam sa bojicama, i opet za svih ovih godina koliko se bavim time,samo mi je BFF-ica poklonila nešto vezano za taj moj hobi.Onda je jedna divna ženica,poznanica moje majke,koja je samo jednom, u prolazu, čula da ja nešto crtam, došla u goste i donijela mi štafelaj.Jebiga,toliko mi je nešto bilo drago i neočekivano da su mi suze same krenule.Behold that beauty <3





***

Od silnih uzbuđenja uspjela sam odradit i portret jednom paru
za godišnjicu.Košulja me ubila u pojam,jedva sam je nacrtala.


***
Categories: , , ,

11 comments:

  1. Odmah da kažem da se ne pogubim - divno ti je ispao portret, vjerujem da su bili prezadovoljni! I stvarno ta košulja, mora da su ti oči ispale :)
    Super sam se nasmijala za ovu masku za mitesere i poštarske anegdote. Moram priznati da ja uvijek tamo umirem od straha hoće li mi pokušati filmove za fotić ugurati nekako u sandučić i uništiti ih, ali na sreću sam dosad bila sretne ruke pa uvijek dobijem onaj žuti papirić zbog kojeg doduše moram na drugi kraj grada na poštu, ali ne moš imat i ovce i novce navodno :) Jako mi je drago za štafelaj, vidiš mogla sam ti ja poslati svoj kojeg ne koristim da sam znala, isto je ovako lijep :) Ako ikad zatreba, samo viči :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala puno,cura se odusevila poklonom.Vjeruj mi da sam se preznojila dok sam radila kosulju.Od sad ako mi neko posalje slike sa kariranim kosuljama recu da slika nije uredu i da mi treba druga XD.

      Kod nas postari samo guraju stvari u sanducice,rijetko koji ostavi zuti papir.Vjeruj mi da je i mene strah da otvorim paket od straha da mi nije dosao u komadima.

      Hvala ti puno,zaista,isto kao da si mi dala <3
      Sada imam i vjeruj mi ne mogu prestati da ga gledam.

      Delete
  2. Čizme su mi favorit, odlične su.. Drago mi je za štafelaj, družim se sa nekim umetnicima, pa znam koliko vas te stvari mogu da obraduju.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja inace nosim ravnu obucu al ova me peta osvojila,stabilna je i sto je najvaznije cizme su preudobne.

      Mi smo u sustini kao otvorena knjiga,das nam bojice i papir i mi smo na sedmom nebu XD.Zaista sam bila odusevljena.

      Delete
  3. Ajmeee odlične čizme! :) Šeširić me podsjeća na jedan koji sam imala u srednjoj i nisam ga skidala s glave :D Portret je zakon! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvalaaaa ;)
      Eto sad mozes kupit slican pa opet furati,kosta oko 3 eura na ebay-u.

      Delete
  4. sve, sve, ali crteeeeež... svaka ti čast, zbilja to dobro radiš :D
    a košulju si trebala prebacit u jednobojnu majicu ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvalllaaaa <3
      razmisljala sam o tome,sljedeci put nece ostati samo na razmisljanju vjeruj mi XD

      Delete