Friday, October 11, 2013

Posted by Little Sukie Posted on Friday, October 11, 2013 | 14 comments

When You Hike Save Your Breath


***
Ovih dana se fino hodalo...
islo se 3 sata uz planinu,pa 3 sata niz planinu...
nakon toga uslijedilo je 3 dana oduzetosti...
pretekli su me svi penzići iz planinarskog drustva,to puno govori o mojoj konidiciji
jedva cekam opet :D

These days I walked my butt off (pardon my expression),
it took me 3 hours to climb the mountain and 3 more to get off it...
then I couldn't move a muscle for 3 days...
every elderly person from the local club beat me to the top and that tells a lot about my physical strength
can't wait to do it again :D







penzići koji su nas ostavili u oblaku prašine...
elderly people who left us in a cloud of dust



posle iskustva sa planinom neko vrijeme smo se
drzali ravnice ...

after the hike we decided to stick to lower terrains for a while...














zaželila sam kilometrima dugačku želju,podjeliću je sa vama ako se ostvari...

I made a mile-long-wish,
if it comes true,I'll share it with you....




 fino se i kahvenisalo.....
no day is good without coffee...


 fino se i jelo....
and a meal which makes your mouth water



i društvo je bilo više nego odlično....
there's no fun without good company


zato no sikiriki narode...LIFE IS GOOD

don't axe yourself people :P
meaning "don't worry too much cause life is good"


 ***

14 comments:

  1. Kakva lepota!! Zavidim ti :ljubomornismajli:..ja nemam drustvo za pesacenje, smrcc:(

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da smo blize ja bi rado s tobom pjesacila :D

      Delete
  2. Woooooow!!! Gdje je ovo ovako lijepo?! Ne liči mi na ono etno selo u Bijeljini, nekako mi je još ljepše i manje izgledna umjetno. Baš si se lijepo provela, i ja ovo moram posjetiti!!! <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Planina je Konjuh a etno avlija je u Banovicima.Tamo je zaista predivno i ako budes dolazila mogu ti bit vodic :D Ja nazalost nisam isla u Bijeljinu ali mi je to sljedece na spisku....

      Delete
    2. Ja želim doći u etno avliju!!! :D Ima li noćenje, koliko košta, kakva je klopa? Jaooo sve me interesuje!!! :D

      Delete
    3. Klopa je odlicna.Cijene nisu visoke ugl.jftinije od bilo kojeg kafica ili restorana u gradu.Za nocenje nisam sigurna ali moze se provjerit :D

      Delete
  3. Kako je ovo mjesto lijepo, baš bi tu voljela provesti jedno mirno poslijepodne :))
    Moja kondicija je koma, sva sreća što me pas šeta tri puta dnevno inače bi se valjda raspala :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. LOL cuko te seta,car mali ;) Ja sam odlucila da pocnem raditi na svojoj kondiciji dok stvarno nisam pocela raspadat

      Delete
  4. Baš ti je lijepo bilo :) I ja bi e penjala da nije ove kiše stalno -.-

    ReplyDelete
    Replies
    1. I kod nas kisa stalno pada,al eto bili smo srece pa je taj dan bilo lijepo vrijeme.Samo dzabe sto je sunce sijalo kad je napolju bilo hladno.Pentranje me na kraju ugrijalo pa se nisam zalila :D

      Delete
  5. Šetnja i planinarenje FTW, ne znam da se vrijeme ikako može ljepše provesti!

    ReplyDelete
  6. baš lijepo proveden dan :)

    nađoh na internetu: etno avlija mačkovac, banovići.
    je li to to?

    ReplyDelete