Monday, April 1, 2013

Posted by Little Sukie Posted on Monday, April 01, 2013 | 14 comments

April Fools' Day


 ***

Zove mene jutros prijateljica i govori da je otkazala svadbu radi tog i tog.Naravno ljudi se imaju pravo predomislit ali ne po drugi put u životu i ne kada su pripreme već u tijeku.Još me je sedmicama mučila sa odabirom vjenčanice i sa onim "misliš da mi dobro stoji".Damn.Htjela sam je prozvat "odbjegla nevjesta" al mi se ne dade.A onda mi je odjednom zavrištala na slušalicu "Aprililiiiii".Jaro to nije smiješno al nimalo.
Davno nekad sam za prvi aprila bila metom raznih smicalica od onih glupih pa do onih koje uključuju vodu i brašno.Ali nikada neću zaboraviti kada me BFF-ica nasamarila i to poštenski.Nekad,kad smo bile onako baš zadrti fanovi Gospodara Prstenova odlučimo mi napisati pismo Orlandu aka Legolasu.Nadrobili smo mi tu svakakvih gluposti,zapečatile kovertu,poslale pismo i zaboravile na isto.Onda jednog lijepog 1.aprila zove ona mene i pita sjećam li se tog pisma.Sva sretna je uzviknula da nam je Orlando odgovorio,možeš mislit.Od sreće sam zaboravila kako se zovem a kamoli koji je datum.Naravno posle mi je bilo krivo što me nasamarila a i što nam Orlando nije odgovorio.Sjetim se toga svakog 1.aprila i bude mi simpatično.
Imate li vi kakvih simpatičnih dogodovštvina vezanih za ovaj dan?


***

My friend called me this morning to tell me that she cancelled her wedding.I guess people have the right to change their minds but not for the second time and not when preparations were already made.Not to mention how she tortured me for weeks with the weeding dress selection and that annoying question "do I look good in this".Damn.I wanted to brand her as a "runaway bride" but before I came around to do so,she screamed "happy fools day" in my ear.Dude that's so not funny.
I was a target of stupid pranks and pranks including flour and water more than once.But I will never forget how my BFF tricked me.It happened when we were obsessive LOTR fans.We decided to write a letter to Orlando Bloom.We put a lot of nonsensical stuff in it,sealed it,sent it and forgot all about it.Than one sunny April's day my BFF called and asked me whether I remember the letter.Thrilled to bits she told me that he wrote back.In a second I forgot my name yet alone the date.Of course I was a bit angry because of her prank and because Orlando never responded to our letter.Thank God he didn't.
Do you have any Fools' Day experiences to share?



Categories:

14 comments:

  1. Hhahahaa... Ja sam jednom u srednjoj školi zeznula druga :)))) Kaže da se uvijek sjeti mene za 1.April :)))) A,i meni je tada bilo smiješno, donekle :/ Uglavnom... Drug je na adresu škole uvijek dobijao pisma jer je non stop mijenjao adresu stanovanja, tako sam ja njemu rekla da ode kod pedagogice, ima neko pisamo za njega. On je naravno, brže bolje otrčao da nisam stigla reći da je 1.april. Kad se vratio rekao mi je da mene sada treba direktor :/ Ooooj... Odem dole, direktor me čeka i smije se :D Hahahhahaa... Samo su mi vratili :P :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. LOL tbe trba direktor,ma najaci ste....uvijek su te sale iz skole nekako najzanimljivije :D,
      Little Sukie

      Delete
  2. Najbolje šale za 1.april su da se desilo nešto loše. U ovakvoj situaciji je opasno zaebavati se s bilo kakvim pozitivnim stvarima. (jer ih nema, jelte) :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odlicno sroceno :D
      Little Sukie

      Delete
  3. Ja sam danas uzela slobodan dan, pa sam izbegla ljude i moguce smicalice. Ali je momak dosao kuci i rekao nesto poput "ljubavi, ipak te necu veriti..." ... pauza... moj iznenadjeni pogled.. i "aprililiii"... Surovo :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mogu mislit kako si se osjecla,srce ti je garant preskocilo otkucaj...sva sreca da je bilo to apriliiii jer mislim da se ne bi dobor proveo ;)
      Little Sukie

      Delete
  4. lol, orlando je puno propustio što se nije javio - njegov gubitak, jel'da ;)
    presretna sam što se moj sin uopće nije sjetio koji je danas dan :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ustvari drago mi je da ga nije procitao s obzirom na kolicinu gluposti i gramaticki gresaka koje smo udrobili unuta.Pda onda kad se upoznamo nece me moc zezat zbog pisma ;D Djeca su definitivno najmastovitija sto se tice prvoaprilskih sala
      Little Sukie

      Delete
  5. Ne bas...vjerovatno zato sto bih reagirala kao lik na slici. XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. LOL ratnicki nastrojena zena sa zeljeznom desnicom,cuvajte se saljivdije ;D
      Little Sukie

      Delete
  6. Hi dear!
    I have awarded you with Liebster award.
    Details on this link: http://nails-and-more.blogspot.com/2013/04/liebster-award.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so so much,I'll forward it as soon as possible <3 <3 <3

      Delete
  7. hahaha :D daj, trebaš češće blogati :D ja sam zaboravila ove godine nekome nešto podvaliti!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Budem budem,ulijenila sam se pravo ;)

      Delete