Saturday, March 23, 2013

Posted by Little Sukie Posted on Saturday, March 23, 2013 | 18 comments

Live Your Dreams,Face Your Fears


***

Nakon pauze od nešto više od mjesec dana vratila sam se blogopisanju.U tih mjesec dana nisam radila ništa posebno,ništa veliko ni malo mi se nije desilo (osim što sam eto ponovo srela Olgu i Brigitte iz ovog posta,ali o tome kasnije) i ništa se nije promijenilo.Malo sam se odmorila od interneta,malo sam bila napolju sa društvom iako sam im na početku zime rekla da me neće vidjeti do proljeća :D,
malo sam preispitala svoje ponašanje a malo ponašanje drugih ljudi,i samo vam mogu reći da mi se zaključak uopšte nije svidio.Činjenica je da se ti sa nekim možeš družiti godinama ali to uopšte ne znači da ti tu osobu poznaješ,ni da ta osoba poznaje tebe.Ako sa nekim dijeliš istu krv i iste uspomene to ne znači da će te ta osoba voljeti i poštovati kao što ti voliš i poštuješ nju.A najgore od svega ja kada shvatimo da nas je vjera u ljude vraški iznevjerila jer nam na put baca ljude kakvim mi mislimo da oni jesu a ne kakvi su zaista.

***
Ako idete vani nemojte da vas sunce zavara.Može ono sijati koliko god hoće ali to je samo privid kao i sve drugo.Ni vrijeme a ni ljudi nisu kao što su nekad bili.Zato navucite na sebe toplu odjeću da vam čuva i tijelo a i srce od hladne zime i hladnih ljudi.


 Ako vam se opet čini da je sve crno i da nema izlaza,da vas čudovišta proganjaju i u snu i na javi
 ne bojte se.U svemu postoji balans.Dobro možda ne pobijedi uvijek al barem je dostojan protivnik. (monsters in the sky)



Posle kiše dođe duga,ili dvije....
Izgleda da nije sve tako loše kako se čini :D


Dobila sam i zahtjev da jednom momku za njegovu buduću tetovažu ispišem 
"Live your Dreams,Face your fears"
ovim dole slovima.Prvi mi je put da radim ovakvo nešto ali 
bitno je da se njemu ovaj mali sample dopao



.....a kad sam se toga zasitila pisanja malo sam popravila boju na ovim čizmama.....
u slučaju da se neko pita što sam se zajebavala sa ovim,
odgovor je jednostavan...nije ih bilo u crnoj boji




***














18 comments:

  1. Meni čizme najbolje izgledaju na drugoj slici, a inače studs volim vidjeti samo na crnoj, eventualno bijeloj boji. Mislim da sam to negdje već spomenula. Nadam se da nisam ovdje. :)
    Što se tiče prijatelja, ja volim da smo slobodni, a ne vezani jedni za druge. A ljepota je upravo u tome da otkrivaš nešto novo o njima. Jer otkriješ tad dosta o samoj prirodi čovjeka. Meni je to prije zanimljiva analiza, nego razočaranje. :)
    Inače, ja sam za jednu drugaricu mislila upravo to " ne voli me kao ja nju, a ne poštuje me nimalo", ali ispostavilo se da je situacija mnogo komplikovanija... Naravno, tu su i idioti. Za njih nema psihoanalize. :) :) :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heh jesi kod mene pomenula ali nema veze jer se slazem sa tobom...ako ces vjerovati i ja sam razmisljala da ih ostavim onako pola pola al nisam neki ljubitelj smedje pa sam isla na sigurno.Sto se tice prijatelja uvijek sam znala naci zajednicku temu sa svima i nisam nikad nikom brojala mane,postovala sam svacije misljenje ali ispalo je da se moje misljenje i emocije uveliko podcjenjuju.To sto ne razmisljamo isto je izgleda nekome razlog za ismijavanje

      Delete
  2. Replies
    1. Joj to je i meni prvo palo na pamet :))
      Super si sredila čizme, svaka čast!
      I dobro na došla natrag :))

      Delete
    2. Hihihi hvala,nisam mogla dobiti bolji kompliment :D

      Delete
  3. We missed you...samo da znas. :D
    BTW, cime si ovo radila? Izgleda mi odlicno.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I+m back for good,I hope....radila tušem,grafitom i akrilom i sve zacinila fixatorom a kraju :D

      Delete
  4. It's good to get away from the internet and just breath some fresh air and be with friends :) I love that photo of the rainbow and you blog title is very good advice.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I agree that being away from the internet and spending time outside is a good thing,too bad I didn't last long :D

      Delete
  5. A vidi mogla bi ti postati i tattoo majstor :).
    Čizme si majstorski uredila.
    Welcome back!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala,a budem,budem mozda u buducnosti i tattoo majstor,kad izmisle gumice za tintu ;D

      Delete
  6. Neka nam te na blogu :)
    Zaključak o ljudima mi se ne sviđa, ali si u pravu.
    I super su čizme, bile smeđe ili crne. :D

    ReplyDelete
  7. Meni su čizme bile skroz kul onako crno-smeđe :D I naočale su ti svjetske :))

    ReplyDelete
  8. Čizme super izgledaju u pola posla, u smeđe-crnoj kombinaciji :D
    Ne fali li slovo ´a´ u dreams na sample-u za tattoo? Da ne bi bilo frke ako se ne skuži na vrijeme xD inače super izgleda :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha fali A,to sam tek poslije skontala,ali mrsko mi bilo mijenjat ovdje na blogu....inace konacna verzija izgleda ovako
      https://fbcdn-sphotos-d-a.akamaihd.net/hphotos-ak-ash3/579825_10200960471481900_1205240441_n.jpg

      Delete