Saturday, February 9, 2013

Posted by Little Sukie Posted on Saturday, February 09, 2013 | 32 comments

I Don't Want To Live On This Planet Anymore

***

Danas sam išla kod rođaka i prođem tako pokraj mjesta gdje se preksinoć desila saobraćajna nesreća.Prozori moje sobe gledaju na tu stranu ulice,ali mi benzinska,koja je opet ko zna kako i zašto završila u gusto naseljenom mjestu,djelomično blokira pogled.I tako sjedim ja za kompijuterom oko jedan sat posle ponoći jer se nisam izliječila od nesanice.Čujem udar i odmah poslije vidim i varnice na stubu ulične rasvjete,koji se skroz ukrivio od siline udara.Naravno izletila sam na prozor da vidim šta se desilo mada sam već znala.Čula sam i jauke i zapomaganje,odmah sam vidjela i troja kola kako prolaze pokraj mjesta udesa i nijedno se vozilo ne zaustavlja.Nikome nije palo na pamet da pomogne tom čovjeku.Nebitno je da li je bio pijan il ne,živo je biće,ljudski je pomoći.I tako ja stojim na prozoru u majici kratkih rukava i gledam sve to.Petnaest minuta sam zvala hitnu da kažem da se desila nesreća ali se niko nije javio.Definitvno sam se razočarala u ljudski rod,u ovu državu i u ove institucije.Da mogu preselila bi se na drugu planetu samo da pobjegnem od zla koje proždire ovu.Ljudi sa benzinske su nam posle rekli da hitna nikada nije ni došla nego da je taksista izvukao povrijeđenog iz auta i odvezao u bolnicu.Sramite se vi ljudi koji ste prošli pokraj čovjeka u nevolji,sramite se vi koji gledate kako se drugi pate i ne maknete prstom da pomognete a možete,sramite se i vi iz Hitne pomoći jer dok se vi udostojite podignut slušalicu čovjek može i umrijeti.Eto toliko od mene za danas.


***

I went to my cousin's place today.Unavoidably I had to pass next to an accident scene,which took place two night's ago near my apartment.My windows are turned to that side of the street but there is also a Gas station which is partially blocking my view.It was way beyond midnight when the accident happened.I was still up cause I didn't find a cure for my insomnia.First I heard the crash and then I saw sparks on one of the street lamps,which dangerously bent from the impact.I heard somebody cry and calling for help and I saw three vehicles passing by.None of it stopped to help the poor person.It really doesn't matter was he drank or something else,he is a human being,it's our duty to help him any way we can.I was standing on my window,in a sleeveless t-shirt and couldn't believe what was happening.For fifteen minutes I was trying to get an ambulance but nobody answered my call.I'm so disappointed in people right now,I'm disappointed in this country and it's institutions.If I could I would move to another planet just to escape the evil devouring this one.People from the gas station told us that ambulance never came.A taxi driver pulled the man out of the car and took him to a hospital.I send this message to those who passed next to a man in trouble and didn't bother to stop,to those who watch people suffering and decide to ignore their pleas and to those guys in the ambulance who ignored my call.....







***

32 comments:

  1. E ne mogu da verujem! kakav idiotizam, boze..

    ReplyDelete
  2. Uh, mene ovo podsjeti na drugaricu koju sam izgubila u saobraćajnoj nesreći. Mi smo ljudi stoka, ja to uvijek kažem. Ali opet, nekako želim vjerovati da nisu svi isti. I eto ti dokaza da nisu. 10 njih je prošlo pored mjesta nesreće, ali si ti zvala i tražila pomoć. Vjerujem da na 10 ljudi stoka dolazi jedan nestoka i kada to primijeniš na čitav svijet, ihaaa. Ima dosta dobrih ljudića :) :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Žao mi je zbog drugarice,ne znam kako se tacno kaze ali nek joj je spokoj dusi....Zalosno je da ljudi nemaju ni savjesti ni obzira prema tudjoj nevolji.Da sam barem mogla uciniti vise :(

      Delete
  3. Tako je to kod nas. Nazalost. I nisu samo saobracajke u pitanju. Ako si drugaciji, onda si lud.

    ReplyDelete
  4. Naježila sam se dok sam ovo čitala.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vjerujem ti,i mene su trnci danas uhvatili kad sam vidjela to mjesto gdje se sudar desio

      Delete
  5. Strashno, ne mogu da verujem. Kod nas verovatno ne bi ni taksista stao, tek su oni posebna vrsta.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ovaj je pomogao i hvala mu,spasio je ljudski zivot.Zbog takvih kao sto je on zelim vjerovati da ima nade za covjecanstvo

      Delete
  6. Letos, u Surčinu na svadbi, mladinom ocu je pozlilo, zvali smo hitnu sat i po vremena, niko se nije javljao, a onda smo pokušali sa policijom, da oni nekako stupe u kontakt s njima, nisu uspeli (ili nisu hteli, ko zna), onda je neko odvezao čoveka do najbliže stanice hitne pomoći, ali nije radila (eeeej, kakva je to HITNA pomoć?!), na kraju su, posle 3 sata došli iz hitne, a objašnjenje što nismo mogli da ih dobijemo je bilo: SVI SU NA BEER FESTU, a javni pozivi su hitniji od privatnih! Znači, bitniji je čovek na beer festu od čoveka koji je kod kuće 3 puta padao u nesvest!
    Tako da te u potpunosti razumem...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Boze dragi,pa covjek je mogao umrijeti dok su oni dosli...Ista se situacija desila sa rodicom,zena pala u nesvijet jer je anemicna,bilo tri sata iza ponoci,rodjak zvao hitnu i oni ga pitali sto je on nije doveo i ako ces vjerovat dosli su tri sata poslije.Moglo se svasta desit u ta tri sata,katastrofa,katastrofa :(

      Delete
  7. Svaki komentar je suvisan na ovu grozotu :(

    ReplyDelete
  8. Uf, ja to stalno govorim. Niko ne konta zašto se ježim na samu pomisao bilo
    kakve stručne medicinske pomoći. Bar bi oni trebali imati osjećaja za drugog,
    ali NE!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja kazem ne daj boze razbolit se i dogurat do bolnice:(

      Delete
  9. Katastrofa! Ne mogu virovat kakvih ljudi sve ima danas. Žalosno.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eto i ja sam se uvjerila da je covjek covjeku vuk,nemam sta vise dodat.Zaista zalosno

      Delete
  10. Guglaj difuzija odgovornosti. Kitty Genovese.

    Neki dan sam kupila opljačkanu pakicu s pločnika, nitko drugi ni da se okrene.

    ReplyDelete
    Replies
    1. cuj ljudi privukli stolicu do prozora i gledali napad,ne mogu da vjerujem....hvala ti na tekstu i svaka cast za bakicu,jadna mogu mislit u kakvom je soku bila :(

      Delete
  11. Ljudi znaju bit najgora djubrad,nisam se jednom u to uvjerila *Sana*

    ReplyDelete
  12. ma šta se uopće može reći na nešto ovakvo :(

    ReplyDelete
  13. Pročitah baš nedavno, negdje "živimo u vremenu gdje će uvijek pizza doći prije policije i hitne" i u pravu su! Nažalost! :P Vlast, ljudi sve je postalo fuj!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ispade da je to istina,zaista zivimo u teskom vremenu

      Delete
  14. Ima nas raznih, pre nekoliko godina sam dozivela slicno....imala sam saobracajku motorom niko nije stao da mi pomogne samo su zaobilazili....

    ReplyDelete
    Replies
    1. nadam se da povrede nisu bile teske i da si se brzo oporavila,a tim ljudima nek je na cast jer su se ponijeli tako :(

      Delete
  15. Šta da kažem? Ja sam jednom bila na hitnoj skoro umrla jel su mislili da sam narkomanka jer sam došla u u ponoć. Ostavili su me u čekaonici.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ne znam sta da kazem,sramota.Ipak je ljudski zivot u pitanju a ti doktotri ako nisu u stanju pruziti nekom ponmoc onda bi trebali promijenit zanimanje

      Delete