Wednesday, January 2, 2013

Posted by Little Sukie Posted on Wednesday, January 02, 2013 | 30 comments

Prvi Novogodišni Post

 ***

 Prije svega želim svima da još jednom čestitam ovu Novu Godinu.Nadam se da ste se lijepo proveli i zabavili i od srca vam želim da vam bude bolja i uspješnija od prethodne.Sada prelazim na onaj glavni dio,naša draga Betmenka me tagovala i evo konačno sam se našla vremena da odgovorim na sva pitanja.

First and foremost I wish you all a very Happy New Year.I hope this year will be better,happier and much more successful than the 2012.My reason for writing is a tag from one very dear person.She gave me all this questions I had to answer and I finally found some time to do it.As you can see there is a lot of them and I'm too lazy to translate it all so don't be mad,please!

***

POSLJEDNJE...
...stvar koju si popila: čaj Ranjenik,odličan za sve želučane tegobe
...poziv:tetka
...SMS:Mirela
...saslušana pjesma: Fleetwood Mac-Swet Little Lies
...stvar koju si pojela:puding od čokolade
...pročitana knjiga:Branko Ćopić-Magareće Godine :D
...posjećen blog:sashkonela 
 

DVIJE HILJADE DVANAESTE GODINE SI: 
Upoznala neku novu osobu: jesam
Prestala da voliš nekog: da
Smijala se do suza: nikad više ko za novogodišnju noć
Upoznala nekog ko ti je promijenio život: da
Čula da neko priča o tebi nešto loše: nažalost
Jela kupus:sarmu
Prekinula naviku:ostajem dosljedna svojim navikama,
                            nisu one tako loše
Napila se: jesam,bilo puno rodjendana a meni malo fali
Počela raditi nešto što te ispunjava: da
Kupila nešto što neopisivo voliš: da,bojice :D


RANDOM PITANJA:
Koliko djece bi željela imati: nekad sam htjela blizance,
                                           sad nisam sigurna da uopšte želim djecu
Da li bi željela da promijeniš  ime:svaki čovjek nekako liči na svoje ime,ne bih mogla zamisliti da se zovem drugačije
Kako si provela svoj posljednji rođendan: provela se super,
                                                                  sa osobama koje volim
Kada si se probudila jutros: u 6 h,sanjala ružan san
Šta si sinoć radila u 00.00: pričala sa mojom Mary
Šta jedva čekaš: da se rijesim fakulteta
Šta bi voljela promijeniti u svom životu:voljela bih da sam malo  zrelija i odgovornija (doće to sa godinama nadam se)
Jesi li ikada pričala sa osobom koja se zove Ševka: ne
Šta te trenutno nervira: djeca u stanu iznad mene,kao da trče  maraton po kući
Koje je tvoje pravo ime: Šejla
Nadimak: Šeki,Šeli,Šeks,Malica,Š,Pinokio,Smoto,Sukie (rijetko me ko zove pravim imenom)
Imaš li momka/muža/prijatelja s beneficijama: ni jedno, ni drugo, ni treće
Voliš li ga:ne
Šta si u horoskopu:Lav
Koliko si visoka: oko 168 cm
Prvi najbolji prijatelji:Jasmina (još uvijek najbolji prijatelj)
Prvi kućni ljubimac: papagaji Maza i Lunjo
Prvo putovanje: Crkvenica
Prvi koncert na kojem si bila:lokalni bend Aria (davno  nekad)
Kada si se prvi put zaljubila i u koga (simpatije iz vrtića se ne pikaju): u osnovnoj skoli,lik mi se sviđao gotovo čitavu osnovnu,a  njemu se sviđala moja BFF


DA LI TRENUTNO: 
Jedeš:kiki bombone
Piješ: vodu
Najradje bi išla: u Seoul
Slusaš: zavodni glas Sebastiana iz Kuroshitsuji-a
Šminkaš se:ne
Lakiraš nokte:ne
Pričaš s nekim: da,sa Mary
Voliš li osobu sa kojom pričaš: da

JESI LI IKADA: 
Poljubila nekog lika kojeg ne znaš: ne
Eksirala tekilu:da,
Izgubila naočale: ja ih ne gubim,ja ih slomim,razbijem,smrskam kako kad :D
Povrijedila nekoga: svjesno nisam
Bila povrijeđena: da
Napila:jesam,jedna čaša i ja u oblacima
Plakala zbog nečije smrti:da
Izgubila nešto vrlo važno: ništa što je nezamjenjivo
Kupovala puter na kilu: nisam
Pravila puter: ne
Jela puter: ne volim ga,pa ga i ne jedem
Imao viziju dajdže: svaki put kad vidim Howarda Wolowitza mislim dajdza mi se ukazao (Big Bang Theory)
Ljubila se u liftu: ne
Plakala zbog ogrebotine: ne,mati me čeličila od malih nogu
Išla na noćno kupanje:ne


VJERUJEŠ LI U: 
Samu sebe: da 
Čuda: da. 
Boga:da
Savršenu maskaru:nisam o tome razmisljala,ako ima gumenu četkicu meni je savršena
Reklame:ne
Ljubav na prvi pogled:na prvi ne,na drugi,peti,deseti da
Deda mraza:da
Poljubac na prvom izlasku: zavisi
Anđele: da
Vještice :da
Uskršnjeg zeku:ne

ILI ILI
Ananas ili banana:banana
Jutro ili veče: Jutro 
Dečko ili cura:dečko
Auto ili Motor:ja volim da idem pješke,u obzir dolazi i da me neko vozi (plašim se sjesti za volan)
Essence ili Catrice i zašto:Essence,nekako mi više odgovara cijena
Klasična muzika ili Hip Hop: kpop
Laptop ili računar: laptop,hvatam gomilu wi-fi mreža besplatno


O S O B A
...na koju trenutno misliš: ni na koga,prazna glava skroz
...koja te najviše povrijedila: mama
... koja ti se sviđa: konobarcic
...koja je uvijek uz tebe: Jasko,Jaca,Mary

I M E N U J
Osobu za koju bi sve: ovo troje gore
Osobu koja ti je daleko, uradila a opet tako blizu: Jasko
Najzgodniju/jeg lika/trebu ikad: David Gandy / Megan Fox
Osobu koja te uvek nasmije:Jaca,Mary,Betmenka (njen komentar o bogu LOL)
Osobu koja te je poslednja zagrila:rodica

B I L O   N E K A D   V I S E   N E
Nekadašnja ekipa : je i sadasnja ekipa
Nekadašnji drug iz klupe: Goran,Haris,Jasmina
Nekadašnja najbolja drugarica:jos uvijek najbolja drugarica Jasmina
Nekadašnja ekipa sa neta:ista ko i danas
Nekadašnja omiljena pesma: Sergej-Pogledi u Tami




Categories:

30 comments:

  1. Šta je bre ovo, ovaj tag izgleda da rade ljudi samo sa mnogo lepim imenima :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha onda ocekujem i jedan isti post od tebe jer je i tvoje ime prelijepo.Nisam nikog htjela tagirati da vas ne zamaram ali ko zeli...sve je na izvolite :D

      Delete
  2. Stvarno divno ime :)) Neko je voleo Jagode ili..? :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Moja najdraza rodica je obozavala Alena i Divlje Jagode.Pošto je moja mama dala ime njenom bratu ona se onda revansirala i dala ime meni.Hvala joj,iskreno ne bih mogla zamislit da se drugacije zovem.

      Delete
  3. Car trava ili ranjenik čaj :), nektar bogova!

    ReplyDelete
  4. Howarda Wolowitza = Dajdza
    Ahahahahahahahahahaha! jao, oplakah! Odlicno!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Stvarno je tako svaki put kad vidim Howija kazem evo dajdze :D

      Delete
  5. Zanimljivo. :D
    Sergej-o da! :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. oouuu jeah,njegove balade u srce diraju :DDD

      Delete
  6. odusevljena sam sa ovim postom :)
    super ti je blog!
    sta kazes da pratimo jedna drugu?

    http://zorjanakanjuga.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala Zorjana,naravno da cemo se pratiti

      Delete
  7. Vrlo zanimljivo i u određenim odgovorima jako smiješno. :)))) Ti si stvarno unikat :) Nadam se da čaj 'Ranjenik' piješ jer je ukusan i ljekovit, a da nemaš želučanih problema ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha,hvala....imala sam prije zelucane tegobe kad je ono vrijeme u mjesecu ali odkad pijem ovaj caj,unazad dvije godine,zaista nemam vise problema sa stomakom :D

      Delete
  8. ahahahahahahaha, howaaaard :D gotovo, sad će se i meni ukazivati svaki put kad gledam :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. nemogu si pomoc,dzabe dajdza prica kako je lijep i zgodan ja njega vidim ko howarda i nikako drugacije :D

      Delete
    2. Ajme, da! Howard! Uvijek kao neki iz Beatlesa..ali da, sad mi Dajdža ima potpunu sliku :D

      Delete
    3. od pocetka sam ga nekako vidjela tako i sad i da hocu ne mogu ga zamislit ko nekog drugog,jedino ako nekad stavi pravu sliku pa se svi iznenadimo ono postenski ;D

      Delete
  9. Divan blog. jesi za to da se pratimo?...

    http://tonyandstyle.blogspot.com/?spref=fb

    ReplyDelete
  10. Ovi tagovi baš zavladali u blogosferi :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. uh znam,taman jedan zavrsim drugi se pojavi,al zabavno je :D

      Delete
  11. hey! i've been seeing some of your posts and i really and sincerely amazed by your beautiful purposes, well, when i understand them! id like we could follow each other to stay in touch and see inmeduatly our new posts! loads of love.

    wish you all the best for this new 2013!
    www.malesclutch.blogspot.com
    Sergio,

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you Sergio,I try my best to write posts in my native language and English but sometimes I'm just too lazy and don't feel like it.And I'm pretty skeptical towards Google translate.I'll be happy to follow you :D

      Delete
  12. Predivan blog,a post je fenomenalan.Samo tako nastavi.Pratimo se?

    xoxo

    ReplyDelete