Wednesday, January 9, 2013

Posted by Little Sukie Posted on Wednesday, January 09, 2013 | 28 comments

Only Fools and Horses

***
Danas sam slučajno na TV-u nabasala na Mućke.Koje su to budaletine majko mila,ismijala sam se.Ko dijete ih nisam volila.Nervirao me njihov cockney naglasak,bili su mi ruzni i nisam razumila njihove šale.Vazdan sam se pitala koji se vrag moji roditelji smiju patuljku,žirafi i djeda mrazu.Meni tu fakat ništa nije bilo smiješno.Tada sam bila u fazi onog američkog engleskog pa su me svi drugi naglasci nervirali.Tek sam na faksu otkrila njihovu čar.Sva sreća i odrasla sam pa mi se razvio  smisao za humor.

Today I accidentally found Only Fools and Horses on TV.They are such a nutcases.I didn't like them the  when I was a kid.I hated their cockney accent,they were ugly and I didn't understand their humor.My parents laughed while watching and I was always thinking what the hell was wrong with you people,what's funny in seeing a midget,a giraffe and santa clause getting into all sorts of crappy situations.It wasn't funny you know,it was disturbing.I was all about American english back then  and all other versions of english got on my nerves.Luckily I grew up,discovered the charm of different accents in college and developed some sense of humor.

 

***
Danas je bila epizoda kad su ukrali satelitski tanjir sa aerodroma pa su nesvjesno preusmjerili sve letove po Evropi,misleći da traže kanale na tv-u.Ismijala sam se,pogotov na kraju kad su vidjeli avion kako leti prema njihovoj zgradi.Kad je tmuran dan nema ništa bolje od humora da te oraspoloži.

Today's episode was about the sattelite dish they've stolen from the airport.Unconsciously they redirected all the flights to the different locations around the Europe,thinking they were looking fot tv channels.The end was really hilarious.One plane was flying directly into their building cause the dish was put on their balcony.When it's a rainy day outside there's nothing better 
than a bit of humor to cheer you up.
 
 







28 comments:

  1. You plonker!

    http://www.youtube.com/watch?v=LGvQgI99V6I

    ReplyDelete
  2. humor uvijek na dobro sjedne, čak i onda kad ništa drugo ne ide ;)

    ReplyDelete
  3. mućke OBOŽAVAM, i kao dete sam ih obožavala, sad em što me podsete na lepe dane iz detinjstva, em što me uvek neverovatno nasmeju i oraspolože :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. ludi su skroz,sad cu morat da odgledam sve epizode :D

      Delete
  4. Delboy & Rodney su zakon! :D Dovoljno ih je samo spomenuti i odmah se raspoloženje popravi! Svaka mi je epizoda draga i smiješna, ali jedna od najdražih mi je sa onim lutkama na puhanje :D hahhahahhahaa...

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha na lutke sam zaboravila,ev nadjoh je Danger UXD

      Delete
  5. Maj fejvorit Pechkam Spring
    http://www.youtube.com/watch?v=k5hJSLfhTqE
    Toliko o flasiranoj vodi..XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahah ova je bila prije neki dan,ja mislim da su svi ovi sto prodaju flasiranu vodu gledali tu epizodu pa se onda bacili u biznis :P

      Delete
  6. Kod nas se to familijarno gleda, kad god naiđu, na kojoj su god televiziji, koja god epizoda da se prikazuje, ionako ih znamo sve.
    Prije smrti je John Sullivan pokušao napraviti svojevrstan prequel za Mućke, Rock and Chips, nažalost snimljene su samo tri epizode ali ih vrijedi pogledati!
    I dobar ti je novi dizajn bloga!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Pogledat cu pa makar bile i samo tri,cula sam da i amerikanci prave svoju verziju al kad sam vidjela glumce nah.A i Del je izjavio da ce im biti tesko da britanski humor predstave na svoj nacin.Hvala na kompl :D

      Delete
  7. ja sam od onih koji su gledali mućke kad su se tek pojavili na našim prostorima kako se sad zove bivša nam država. bio noćni program, zvao se program plus, a u njemu mućke i monti pajton i svašta još nešto. sad nemam vremena daih gledam, uvijek su u neko doba kada ili kuham ručak za sutra ili mi se spava.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma i ja pokusavam da odradim sto vise stvari u toku dana pa navecer nekad odgledam po koju epizodu.Danas se eto potrefilo da upalim tv kad oni :D

      Delete
  8. Haha, I like your blog so much! : ) Great, you do it well! : )

    ReplyDelete
  9. Obožavam britanski humor! :D
    Volim još i seriju "Men behaving badly", isto smejanje do suza. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja ga sada volim,a za ovu seriju nisam cula al vec je guglam da vidim gdje mogu gledat epizode,thanx na prijedlogu :D

      Delete
    2. Nema na čemu. :) Stara serija, ja je se slabo sećam, jer sam bila mnogo mala kad se prikazivala, ali sam prošle godine gledala sve epizode, a i mogla bih opet, da obnovim gradivo. ;)
      Evo, ako ti znači, naiđoh na ovo na youtube-u, sa srpskim prevodom:

      http://www.youtube.com/watch?v=1LkqZedhnu8&list=WL592AF746ADC9355A

      Delete
    3. ko i sjecam je se malo,davno je to bilo,al mi je bas poznata...vec sam streamirala nekoliko epizoda da gledam veceras u gluho doba noci kad bi trebala spavat :D

      Delete
  10. Obozavala sam ih. Sad redovno prebacim kanal kad ih vidim, jer ne prodje dan vec godinama, a da na nekom programu ne vidis reprize ovih serija. Ali, zato su nam u svakodnevnim razgovorima stalno prisutni. Sto po poredjenju sa likovima, sto po "ko riskira, taj profitira" :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Da ti pravo kazem malo su dosadni sa repriziranjem,Mucke nisam gledala pa sad nadoknadjujem al ima ovih dimacih sto ih godinama pustaju pa zar ne mogu nas nesto novo :(

      Delete
  11. Nikada nisam bila neki zaludjen fan te serije, ali po nekad bas prija pogledati koju epizodu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. potpuno te razumijem,i meni je nekada bila nepodnosljiva,al eto smijeh uvijek dobro dodje :D

      Delete