Friday, January 4, 2013

Posted by Little Sukie Posted on Friday, January 04, 2013 | 36 comments

Anime Girl Believes in Santa and Coffee Reading

***

Kafa je  crna kao đavo,
vrela kao pakao,
čista kao anđeo i
slatka kao ljubav
(Talleyrand)

Jučer ja tako pijem kafu a kako sam prirodno smotana,naravno da sam je i prosula.Ja inače obožavam kafu,volim je pit više nego hljeba se najest.Nema mi većeg zadovoljstva kad mi ujutru ili u podne kafom zamiriše kuća.Uvijek me intrigiralo i umijeće čitanja budućnosti iz šoljice kafe ili čaja.Ja opet svašta nešto vidim ali pola ne znam rastumačit.Mama je mnogo bolja u tome,radi to od 15 godine.Uglavnom jučer sam odlučila da okrenem šoljicu pa da mati vidi ima li kakvog dobitka.Zanimljivo je da kad sam prosula kafu na tacnu ona se razlila u oblik ptice.Neznam ja da li je to golub,lasta,svraka,vrana il nešto deseto,ali ptica jeste (malo uherena al ptica).Kaže meni mama da ptica znači glas.E pa taj glas je meni došao nekada u popodnevnim satima.Rodica mi po svojoj prijateljici poslala paketić za novu godinu.Ja paketića nisam dobila od osnovne škole.Obradovala sam se kao malo dijete,a i oči su mi zasuzile kad sam procitala njenu porukicu.Lijepo je kada neko i pored svojih problema izdaleka misli na tebe :D

***

Coffee is black as the devil, 
hot as hell, 
pure as an angel, 
    sweet as love    
(Talleyrand)

I drank coffee yesterday,and since I'm naturally clumsy course I spilled it.I can't imagine my day without coffee.You can say that I'm a proud coffee addict cause it's much more important to me than food.I'm also a fan of coffee reading.The thought itself that somebody can read your future from a coffee cup or tea leaves is really fascinating.I don't have such expertise.I can see a lot of things in a cup but I can not interpret them properly.My mum is,on the other hand,an expert.She's been doing it since she was fifteen.Anyway the coffee I spilled on my tray took a shape of a bird.I don't know was it a pigeon,a swallow,a magpie or something else but it looks like a bird.And in coffee reading bird means a good piece of news.I received my good news late afternoon when my cousins friend brought me a present form my cousin.I was excited like a little child.My eyes were teary while I was reading her note.It is so nice when somebody,who has her own problems,finds time to choose a present for you and makes this new year even happier.

....ptičica od kafe 
(spilled coffee in a shape of a bird)
...LOVE ME duks i ovaj srcasti lančić :D
(LOVE ME hoodie and a heart-shaped necklace )

...ono najbitnije,slatkiši divovski Toffifee,Haribo
 i medenjaci uz kafu

(...and the most important,sweets,giant Toffifee,Haribo
and Honey cakes to eat with coffee)




36 comments:

  1. Odo ja da prospem kafu, možda i meni stigne neki paketić! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha idi idi,sto vise prospes veci poklon,tako to ide :D

      Delete
    2. Hahaha! I ja ću!
      Gle' stvarno ptica. Ja bih rekla da je golub. U stvari, pre lasta, zbog repa.

      Delete
    3. pa nekako lici i na goluba i na lastu i na pauna,svasta pomalo :D

      Delete




  2. Zaista, prava ptica! :D Ove godine sam i ja bila obasuta poklonima, ne pamtim kad sam zadnji put za Novu Godinu dobila poklon, tako da znam kakav je osjećaj. Ljepota! ;):D























    ReplyDelete
    Replies
    1. Iskreno ti zelim jos puno poklona u ovoj novoj godini,i velikih i malih i neka te taj osjecaj srece prati svakodnevno :D

      Delete
  3. matere mi prava ptica :DD
    drago mi je da si dobila poklon, i ja bi jedan al neće niko da mi pošalje :((

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala,ma bit ce bona i za tebe poklona tek je pocela godina

      Delete
  4. Paketić je pravo malo blago :D kako se mene moje rodice neće sjetiti ovako? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ma ni mene se nisu sjetili ovi sto su blizu a ona daleko pa je nasla nacina da me obraduje

      Delete
  5. A sto znaci ovaj jo-jo sto je ispod ptice? :D Da trebas poklon i uzvratiti xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha jo-jo...krug ako je bijeli onda je ispunjenje necega a ako je crno izggubit cete dragocjenog prijatelja ili jednostavno prekid prijateljstva

      Delete
  6. Ja pijem čaj, i kad prospem nije to to. Probat ću materinu kafu prosuti :p.

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahah probaj sa maminom,nebitno cija je bitno je da prospes al ko ono slucajno :D

      Delete
  7. jao, fakat ptica!

    kod nas kad prospeš kafu to znači dobitak :)

    krasan sadržaj paketića. kakvi su ovi oblaten lebkuchen?

    ReplyDelete
    Replies
    1. jeste jeste dobitak i glas u jednom,medenjaci su fenomenalni bas ih jedem uz kafu

      Delete
  8. woah, ne mogu vjerovati kako genijalna ptica!

    ReplyDelete
  9. Kako mi je drago kada osobe umeju iskreno da se obraduju <3
    Duksić je presladak :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala :D najbolje je uzivati u malim stvarima

      Delete
  10. Kafa i Talleyrand = dobitna kombinacija!
    Mene nesto ova ptica podsjeca na pauna. My eyes are weird.
    Rodici veliki plus za paketic! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. moze biti i pauna,vidis njega se nisam sjetila,ima dug rep koji je trenutno zatvoren,ti imas artistc eyes :D

      Delete
  11. e ovo se zove dobar početak :D
    nekidan sam kod rodice vidila ovakvu ptičicu na jelki ;)

    ReplyDelete
  12. Lijep post,i ja bih rado koji kolacic

    ReplyDelete
    Replies
    1. Heh Maja je :)

      Delete
    2. Joj Majo dok si ovo napisala mogla si se komotno popet dva sprata do mene pa pojest koji medenjak :D

      Delete
  13. Joj, paketić! :) I ja dugo nisam primila paketić, mada ih više volim slati odnosno uručivati da vidim izraz lica kad ga neko dobije. :)

    A ptica je kao nacrtana :D

    I da, super ti je novi dizajn, samo ako bi mogla mrvicu da povećaš slova :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma paketici su zakon,dugo se nisam tako obradovala...hvala za dizajn,namucila sam se pravo dok sam ga namjestila a prvo moram skontat opciju za povecavanje fonta,ovo je custom made i sve su css codovi,dzabe mi sto ja napisem font 14 ono opet malo,c ispravit cu sto prije:D

      Delete
  14. Novi izgled bloga mi se mnogo dopada. Nisam znala šta bi kad uđoh :D :*

    ReplyDelete
  15. Mogla bi i ja da prevrnem solju...posle sto godina... harrrribo!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha trebas,trebas uvijek moze biti dobitak na dnu ;D

      Delete