Sunday, December 2, 2012

Posted by Little Sukie Posted on Sunday, December 02, 2012 | 30 comments

Footloose

Konacno sam odlucila da dovedem u red svoje DVD-ove čiji broj se u zadnje vrijeme utrostručio.Ja imam taj običaj da streamiram filmove il da snimim sebi na kompijuter one iznajmljene sa željom da ih opet nekada pogledam.Konekcija mi je slaba pa mi je download poprilično nesigurno rješenje.I tako sam ja snimala sve i svašta a nijedan disk nisam obilježila.Bilo je tu svega,od filmova,muzike,serija pa do slika,knjiga,crteža i video klipova.Nađem tako u toj svaštarici i onu verziju Footloose-a iz 84.Imam ja i onu skorašnju verziju al orginal je orginal a Kevin Bacon je Kevin Bacon.Nemoram više ništa reći.Naslovna pjesma mi nikada ne dosadi i uvijek počnem skakutat ko majmunče po kući kad je slušam.Ako nemate šta radit ove hladne nedeljne večeri preporučujem da odgledate jedan od najboljih dance filmova ikada ovdje.


I finally decided to put my DVD-s,whose amount tripled over the last couple of months,in order.I have that custom to stream movies or to save those I rent on my laptop in order to watch them again later.My internet connection is slow so downloading is not really the best solution.I never wrote what's on those discs so I've spent good several hours checking their content.Among the movies,shows,photos,books and video clips I collected I found the version of Footloose from the 84.I also have that new version from 2011 but it's needless to say that original is an original and Kevin Bacon is Kevin Bacon.I can't get enough of the theme song and I start jumping around like a little monkey every time I hear it.If you have nothing to do this cold Sunday evening I suggest you to watch one of the best dance movies ever here.

il jednostavno odslušajte pjesmu i uživajte u ludom ritmu 80-tih :P
(or just listen the song and enjoy in this crazy 80s beat)


našla sam i ovaj crtež koji sam jedva uradila nekad prošle godine i to sa najmanje moguće slike...
 (I also found this drawing I did last year using the smallest photo possible....)


30 comments:

  1. Ti si uradila taj crtež!?! wow

    ReplyDelete
  2. Nema riječi kojima bi opisala koliko obožavam Footloose i to baš tu originalnu verziju sa Kevinom, savršen je :)))
    I woow za sliku, kako si savršeno oči nacrtala, svaka ti čast :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. I ja obozavam obozavam Footloose i slazem se uistinu da je Kevin Bacon savrsen,
      @_@ hvala

      Delete
  3. wow, super , crtež je odličan _)

    ReplyDelete
  4. Crtez je predobar, svaka cast. Divim ti se :D

    ReplyDelete
  5. ljubomorna sam na ljude koji dobro pjevaju i dobro crtaju/slikaju. :DD

    ReplyDelete
    Replies
    1. pa i sminkanje je vrsta umjetnosti,i ti si u tome odlicna,vjerujem da bi ti i na papiru dobro islo :D

      Delete
  6. Crtež je wow! Hoćemo još! Hoćemo još! :D

    ReplyDelete
  7. hvala,hvala a bit ce uskoro,radim na nekim trenutno al ih ne mogu objavit dok ne dobijem dozvolu :D
    a mozes i ovdje pogledat neke samo idi do kraja posta

    http://animegirlinrealworld.blogspot.com/2012/09/getting-started.html?utm_source=BP_recent

    ReplyDelete
  8. sweet jesus, pa ti si prava umjetnica... kapa dolje :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe nisam jos prava,moram se dosta usavrsiti al polako :D

      Delete
  9. Wooooow, koliko si talentovana! Svaka čast, ja sam oduševljena!!!

    ReplyDelete
  10. Sukieeeee, pa kakav je to talenat!? Coveceeee.. Hocemo jos, hocemo jos!

    ReplyDelete
  11. eto kad ti odapnes papake ja i sana mozemo komotno prodat portrete i zgrnut veliku lovu,voli te tvoj rod (Meri):P

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha propade vam plan,obadvije ste starije od mene :P
      prije cu se ja docepat one tvoje kobajagi prave Birkinice neg stos ti sprovest svoj plan u djelo :Pp

      Delete
  12. Coveceee pa ti si taaako talentovana!

    peculiarchick.blogspot.com

    ReplyDelete