Monday, December 24, 2012

Posted by Little Sukie Posted on Monday, December 24, 2012 | 19 comments

Kako Vrijeme Prolazi

***
Danas sam malo bila u gradu i vidim tako u parku sjede dvije bakice.Jedna je onako tamnoputa punačka gospođa u pelerini,a druga više svjetlije puti i nježnije konstrukcije.Obje su sigurno u svoje vrijeme bile prave ljepotice,a po držanju rekla bih i prave dame.Prva punačka me podsjetila na moju nastavnicu  iz osnovne škole koju su zvali Ruskinja (zvala se Olga Mikhailov).Što se tiče druge...pa voljela bih se jednog dana probuditi i vidjeti  taj isti mili izraz u svom ogledalu.Voljela bih imati njen blagi osmijeh,lice kojem čovjek nikad ne bi dao toliko godina,gracioznost koja je izbijala iz svakog njenog pokreta i jednostavno ono nešto što bi u ljudima izazivalo nježnost i pozitivne misli.Svakavih baba na ovom svijetu ima i onih loših,i onih gorih ,ali ove dvije su mi bile nekako posebne.U mojoj mašti ona svjetloputa bi bila savršena francuska plemkinja,dok bi se punačka gospođa odlično snašla u ulozi grofice iz nekog ruskog klasik.Prvu bi zvala Birgitte a drugu....pa kako drugo nego Olga.

Dok sam čekala svoju BFF-icu naravno da sam načula i dijelove njihovog razgovora,Shvatila sam da se znaju iz školskih klupa i da Olga živi u Beogradu a Birgitte se vratila iz inostranstva na sahranu nekog njihovog zajedničkog poznanika.Taj poznanik je obadvjema slao ista ljubavna pisma kad su bile cure i ne sluteći da se njih dvije ne samo poznaju nego i žive zajedno.Obje su se slatko smijala dok su se prisjećale tih dogodovština iz mladosti.I meni je bilo smiješno pa sam se cerila kipu Tvrtka preko puta.Poželjela sam da jednog dana i ja imam slične uspomene i da ih sa istim žarom podijelim sa nekim.Kada je Olga u jednom trenutku izjavila da je cijelog života bila dovoljna sama sebi,pomislila sam da se nikada nije udala.Pomenula je brata i njegovog sina i nikog više.Nije se činila previše opterećena činjenicom da je sama,kao da se pomirila sa tim.Birgitte je spremno konstatovala da je njena odluka bila prava i da je tako moralo biti.
Moja BFF se pojavila odnekud a ja sam po prvi put poželjela da je zakasnila barem još koju minutu.Živo me zanimalo šta je bilo dalje.Iskreno nema naviku a ni želju da prisluškujem tuđe razgovore ali eto našla sam se slučajno tu,one se nisu baš potrudile da budu tihe i tako je ispalo.Mislim da sam samim mojim prisustovom tom razgovoru stvorila uspomenu o dvije dame sa famoznim pismima i jednom prohladnom zimskom danu u jednom uspavanom gradu.


Tada se opet javila ona moja čudna želja da jednostavno preskočim jedno četrdreset godina svog života:sve probleme,sve emocije koje uzdrmaju jedno ljudsko biće u okviru njegova postojanja,sve one stvari koje po nekoj šemi čovjek mora proći u životu:udaju,rođenje,smrt,sve izgubljene i dobivene bitke,sve uspjele i uzaludne pokušaje,sve koje dočekam i ispratim....i jednostavno  se stvorim u sutonu svog života kao neka stara dama sa velikom kolekcijom šešira,kućicom u cvijeću i bibliotekom sa kniigama od poda do plafona.I dalje bih slikala i uživala u jutarnjoj kafi.I dalje bih slušala KPOP i voljela Gospodara Prstenova istim žarom kao i danas.Vezala bih kosu u elegantnu punđu i nosila bih naočare sa zanimljivim okvirima.Uvijek bih rado dočekivala porodicu i prijatelje.Unucima i djeci iz komšiluka bih dijelila slatkiše bez nekog posebnog rauloga,baš onako kako je to radio moj djed.Voljela bih da me zdravlje služi dobro i da nikada ne postanem čangrizava baba koju svi mrze.Nepredvidiva i malo blesava da ali mrzovoljna nikako.Možda jednog dana sa svojom BFF-icom isto tako budem sjedila i prebirala po uspomenama kao Olga i Birgitte.Tada ću joj vjerovatno i ispričati što sam čula i kako sam ih doživjela.
Odo sad spavat a kad ustanem moram se suočiti sa stvarnim svijetom a moje maštarije i samo meni svojstvene želje stavit po strani,bar do nekog novog posta.

***

Dobila sam blogo nagradicu i zahvaljujem se od sveg srca na njoj.Nominujem sve koji me čitaju.Oni koji žele neka slobodno uzmu nagradicu i neka je proslijede dalje.Trebali bi i napisati 7 stvari o sebi koje drugi ne znaju.Posto sam većinu stvari o sebi dosad napisala,evo nešto što sigurno nikom od vas nisam rekla:


1.Obožavam pitu od jabuka i mamine lepine.U lepinama nema ništa posebno osim tijesta i ulja.Sumnjam da mama ubaci neki tajni sastojak koji neće da mi otkrije :D Uglavnom vikend nije vikend ako ne pojedem bar jednu lepinu ili više njih.Sad imam običaj da kažem da je nešto dobro ko lepina (znači da je stvarno dobro).

2.Kada čitam knjigu svakom liku dajem lice i svaku prostoriju zamislim do najsitnijeg detalja.Nerijetko se dogodi da to što čitam pokušavam nacrtati.Vizualizacija mi pomaže da kreiram sopstvene likove i zaplete i izbjegnem one zamke koje jednu knjigu mogu učiniti dosadnom.

3.Kad sam sama kod kuće pustim sebi muziku i plešem ispred ogledala.Imam dosta video tutorijala za određene plesne pravce pa je to pokušavam iskopirati.Hem se ismijem sama sebi hem oraspoložim i roditelje kad onako iznenada banu u stan.

4.Pisala sam naslovne pjesme ne-pitajte-kojom-verzijom-španskog svih serija od Esmeralde pa sve do one sa tri brata što su se spetljali sa tri sestre,ne sjećam se više ni kako se zvala.Čitav jedan notes je pun mojih nerazgovjetnih riječi i slika glavnih glumaca.Danas ne gledam nijednu seriju i uspješno zaobilazim Sulejmana u širokom luku :D

5.Direktno se sudarim sa svakim komadom namještaja u svojoj kući najmanje tri puta na dan,....ne znam kako,od onolike sobe,ja nabasam na šteku od 15 cm koja se činila metrima daleko od mene.Moje noge i ruke na sebi imaju zelenu,crvenu,žutu,plavu i svaki drugi mogući spektar boja osim one normalne boje kože

6.Kao mala htjela sam da budem kuharica.Imala sam odličan set sudića i veliku kuhinju i sjećam se da sam iskružila slike hrane iz dva velika kuhara kobajagi da ih serviram gostima.Pogodite šta mi se desilo poslije!

7.Ne bih voljela predavati djeci u školi,ali zato volim prevođenje.Shvatila sam da se osjećam ispunjeno kada nekom prevodim neki dokumenat bez obzira na koju oblast se odnosi.Mislim da mi taj posao,iako je zahtjevan,ne bi nikada dosadio.Spojila bih ugodno (ljubav prema knjigama) sa korisnim (dobra zarada).

P.S Prijateljica od prijateljičine prijateljice,inače veliki fan Audrey Hepburn,mi je naručila set njenih portreta 
(jedan gotov) za njenu uber-cool ljubičasto-bijelu sobu....






Sretan Božić svim prijateljima koji ga slave.Neka ga provedu u zdravlju i veselju 
sa porodicom i prijateljima!

19 comments:

  1. Sad i mene zanima nastavak razgovora između dvije bakice, baš sam se zainteresirala :)
    I super je portret, baš onako wow :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala...ako ikada ponovo sretnem bakice,vjeruj da cu ih pitat,onako ljubazno i fino za informaciju

      Delete
  2. Kako lep post ;))) Kod mene su uglavnom stradale vazne, pepeljare i takve neke stvari (ja sam htela da bude balelina ;))

    ReplyDelete
  3. JAo kako je ovaj post nekako.... MIluje i tjera te da ga čitaš.. Eh bakice.. Ja bih voljela postati takva bakica neka... Koju svi vole... Ali daleko ti lijepi snovi moja Tibomiro :D :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma bit ces ti omiljena bakica vjeruj :D

      Delete
  4. Extra post. Totalno sam se i ja zainteresovala za bakice. :3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bit ce nastavak nadam se,odo ih trazit po gradu da napravim intervju

      Delete
  5. Osobe koje puno čitaju uvijek su ovako lijepo riječite, a ti si jedna od njih. :) Svaka čast na slikovitom postu, bakice su super! :) Crtež ti je super, poprilično školski osjenčen. Da li si gledala u neku fotografiju? Za tebe bi devianART bio super! Lijepo pišeš, crtaš, govoriš i strani jezik. Ovo treba da vidi i širi auditorij. ;) Bit će zadovoljstvo pratiti tvoj blog.

    Lijep pozdrav

    Selma

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala Selma na ovako lijepom komplimentu.Gledala sam u sliku koju sam skinula sa neta.A imala sam davno profil na devianART-u al sam radi faxa i drugih obaveza jednostavno prestala da ga koristim,valjda je jos aktivan,moram provjeriti :D

      Delete
  6. Very beautiful drawing. Lovely post.

    Stop by my blog soon. <3

    CharcoalAlley.com // PARIS

    ReplyDelete
  7. Baš sam sa uživanjem pročitala post... i sada me zanima nastavak razgovora. I nadam se da ću i ja biti takva za 40ak godina, i od sveg srca sebi želim da budem crazy dog lady <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha,i ja i tebi i sebi onda zelim isto,da budemo fine bakice sa 72 mačke ili 72 psa i da nas zdravlje dobo služi :D

      Delete
  8. Lovely, i post i bakice i crtež i tvoj način razmišljanja, sve!

    ReplyDelete
  9. I damn you, sad bih najradije pročešljala ti blog uzduž i popreko, a zavjetovala sam se danas raditi na diplomskom uz kratke pauze!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahah samo ti radi diplomski,blog ce biti tu i kad zavrsis....danas radi diplomski dok je dan a navece pred spavanje mozes scrollat po blogu.Ja znam ako uzmem sad citat blogove necu se okanit dok ne pregledam cijeli i dok se okrenem prodje mi dan i ne uradi nista :D

      Delete