Sunday, December 9, 2012

Posted by Little Sukie Posted on Sunday, December 09, 2012 | 20 comments

...and that's who I am

Bitchy virus se proširio Blogohemisferom.Broj veselih pacijenata raste svaki dan.
Jedini lijek je da odete  na ovu stranicu,izaberete gifove koji vas najbolje  opisuju i postirate ih na svom blogu ako to već niste uradili :D


Einstein je rekao da je mašta važnija od znanja,a on je bio pravo pametan čiko...





onako kako to rade Looney Tunes....













...and kdrama and kboys :D










kad skontam što imam averziju prema djeci i braku reći ću vam....


jer tamo imam vilu sa bazenom,super stajliš krpice i filmske zvijezde za susjede...



...dobrice idu u raj al je ekipa u paklu...
















...i to sam ja




Categories:

20 comments:

  1. Heh, ovo ocigledno nikoga nije zaobislo :)) Puno zajednickih stvari imamo :))

    ReplyDelete
  2. :) <3.
    Kakav roman? S kojim celebritijem :)?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Romana ima vise neki su samo u fazi drafta a neki imaju po dva tri poglavlja.Dva su pri kraju.
      Prvi je nesto kao regency/steampunk/adventure/crossdressing mix i prati djevojku koja se zbog drustva u kojem zivi mora maskirati u mladica da bi postigla svoj cilj.Drugi je zapocet prije ove pomame sa twilightom i ima prave vampire i vukodlake,puno akcije i jednu kletvu koja pokrece citavu radnju.Naravno svaka ima i svoju ljubavnu pricu eto,nadam se da sam malo zadovoljila znatizelju :D

      Delete
    2. Jesi :), i potakla je još malo više!

      Delete
    3. hehe kontam neka dubacit koje poglavlje ovdje na blog...a sad vidjo da ti nisam odgovorila na pitanje o celebritiju...svaki dan je drugi lik haha,ja sam mentally a slut:D

      Delete
    4. Jao, nadam se da ćeš ubaciti koje poglavlje.. sad si me zainteresirala :D

      Delete
    5. hocu naravno,malo sam se raspitala kod nekih ljudi da li je dobro ubacivati poglavlja neobjavljene knjige na b,og i oni su mi rekli da to moze biti korisno za mene,pa eto bit će :D

      Delete
  3. Sada nam lijepo objasni o kakvom romanu je riječ? :))

    ReplyDelete
  4. hajmo sad svi praviti before I die postove xD

    ReplyDelete
    Replies
    1. e hajmo,jedan od sljedecih ce bit bas taj obecavam :D

      Delete
  5. Me gustujem! Jedva cekam da procitam romane, pa sad ti vidi. XD
    BTW, imam nesto za tebe. Ja oplakla budalama.
    http://youtu.be/TACCa2V-c_M

    ReplyDelete
    Replies
    1. omg omg jesu ludi,ismijala sam se :D
      a za romane cu vidjet mozda koji chapter objavim i na blogu :D

      Delete
  6. Baš mi se sviđa ova tvoja selekcija, imamo puno zajedničkog :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. drago mi je da imamo,da nije bloga ne bih ni znala :D

      Delete
  7. I can't believe how much we are alike. Down to every single detail. Where are you, my soul sister?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sadly I'm across the swamp :(((( but don't worry sis one day we'll definitely meet.I think we won't be able to close our mouths since we have so many topics to talk about :D

      Delete
  8. " i'm a victim of hurricane Sandy"

    Jel se to meni čini, ili se taj dio stvarno ne uklapa u cijelu sliku...

    ReplyDelete