Sunday, November 25, 2012

Posted by Little Sukie Posted on Sunday, November 25, 2012 | 18 comments

Mental Suicide

Malo mi fali.Stvarno mi malo malo mi fali.Zašto?Pa zato što mi je dopizdio i ovaj fakultet i ova sintaksa sa kojom se zajebajem od marta.Mrzim je.Povraća mi se svaki put kad uzmem knjigu u ruke.Ne mogu vam opisati gnušanje koje osjećam dok radim rečenice od kojih su neke duge i po pet redova pa im jedva nađem početak i kraj.Moj pileći mozak se jedva povrati od tih silnih objekata,adverbijala vezanih za objekat pa onda i adverbijala vezanih za subjekat.Još gore bude kada mi je pola subjekta na početku rečenice a pola negdje u sredini.O silnim dodatcima subjektu i objektu i silnim imeničkim i pridjevskim frazama neću ni da govorim.Još kad vidim ove trokutiće koji predstavljaju ko zna šta,prosto mi nije dobro.








 Dabogda se onaj koji je izmislio okretao u grobu.Kad sam na zadnjem roku vidjela rečenice oči su mi zasuzile.Pa dokle više?Svaki put kad dodjem na ispit i vidim ista lice koja se isto tako pate sa tom sintaksom dodje mi da drečim od muke.Suicidiram se psihički.Ko i sav normalan svijet (osim nekolicine koji ne posjeduju nervne završetke) ne podnosim bol a i volim život da bi pomišljala na nešto drugo.Nisam zapala u takvo stanje.Tako da ću se u nedogledno vrijeme samo sažaljevat,plakati suze frustracije i pitat se što mi je Bog dao pileći mozak.Da sam znala da će mi bit ovako ne bih nikada upisala ovaj fax.Haj što moram odradit čas u školi (i to ne sa djecom nego sa divljacima) još mi fali da mi diploma visi o koncu radi sintakse.




 Mrzim kad mi kažu nisu ništa učili pa položili il da ne znaju kako su položili.Ne znam šta bi mu tom trenutku uradila?Sa takvim prijateljima kome trebaju neprijatelji.



.....il kad nazovu poznanici pa pitaju jesam li položila.Pa da sam položila svi bi znali,jer moraš pitat svaki božiji put.Ako mi još neko kaže da ne brinem,položit ću ja to bolje mu je da bježi jer će dobit nešto u glavu.Mrtva sam ozbiljna!



Jebiga dođe i meni žuta minuta,rijetko al dođe i onda mi bolje nemoj ić na oči.
Sad kontam što su mi govorili da kad kreneš na fakutet pola si budale a kad ga završiš onda si čitava budala.
Još mi M. poslo mejl da se smjestio konačno u dom.Dobio lik stipendiju za studij u Italiji.Drago je meni zbog njega ipak mi je najbolji frend.A i ne živi u ovom našem bućkurišu od države pa mu je sve lakše.
Jest mi malo pao mrak na oči kad sam skontala da ja vječito do nečega dolazim na teži način.
Sreću sam izgleda  ispucala ko dijete,jer od nje sada nema ni traga ni glasa.
Ako ikad položim sintaksu i uspijem diplomirat svoju diplomu mogu okačit mačku o rep na dogledno vrijeme jer posao sigurno neću odmah dobit.

....na kraju nađem ovo i puknem se smijat...scena iz filma Insidious
(meni bilo presmiješno,vama sigurno nece bit)

18 comments:

  1. Uh, ja dobro znam kako sam položila sintaksu. Učila i vježbala rečenice danima. Pa mi smo kolegice :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Eto i ja vjezvam pa cu vidjet sta ce bit,e bas mi je drago sto smo kolegice

      Delete
    2. Ma samo vježbaj, vidjet ćeš kako će sve na svoje doći. Nisam ja studirala na tvom odsjeku, ali čini mi se da je sintaksa - sintaksa. :) Ne vidim pročitati rečenice na ovim tvojim fotografijama.

      Delete
    3. Jest jest sintaksa,vjezbam,ucim,cekam novi rok i nadam se eto,nada zadnja umire :D

      Delete
  2. Replies
    1. Pocastovana sam tvojim prisustvom
      Zadnjih sest postova ja na nasem + prevod na engleskom,valja mi tako pisat citaju me kobajagi i stranci :P

      Delete
  3. Uh! Sa srecom! Izgleda gadno! Drzim ti fige!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jest gadno da gadnije ne moze bit.Hvala :(

      Delete
  4. ah, faks... sjećam se kako je to kad se neki profesori igraju boga. imam priče da ne povjeruješ kako sam polagala. što se tiče ovih koji nisu učili, na njih sam alergična. kao i na one koji tvrde da su se mjesecima pripremali za ispit i "ti to misliš položiti?"

    ja ne znam gdje je moja diploa, da budem iskrena. kad mi treba, kopiram kopiju, a s dviljacima sam radila punih 6 godina, i mogu samo reći da je s njima nekad lakše nego s civiliziranom djecom. sve šta rade, rade direktno.

    i da, jebala ih sintaksa.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Blago tebi sto si se rijesila faksa i divim ti se sto mozes izdrzat u skoli.Ja se dobro sjecam da nisam sjela pogledat u nastavnika prije a da mu nesto dobacim jos manje.Danas bi djeca prosla kroz tebe da mogu.Prvi rodjak mi je nastavnik u osnovnoj skoli i za nepovjerovat je sta se kod njih desava,a skola u centru grada.Ako ne odgojis i ne usmjeris dijete kod kuce naravno da ce biti problematicno.
      I ja kazem jebala ih sintaksa :D

      Delete
  5. Uvek sam mrzela te "joj, nista nisam ucila" ljude, a jos vise one koji su se primali na njihove price...

    Ja jako volim tvoje postove, cak i kad hejtujes :) Sve sto dolazi iz iskrenih emocija ze mene je zivotno i vredno paznje. Ne znam da li porsledjujes nagrade, ali kod mene te ceka jedna, uz zelju da sto vise ljudi cita ono sto imas da kazes :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno na lijepim rijecima i na nagradici.Obradovala am kao malo dijete.Saljem ti jedan veliki virtuelni zaglrljaj :D

      Delete
  6. Hajmo se mijenjati, meni tvoja sintaksa, tebi moje pravo :P
    Valjda ti se uvijek tuđe brige čine manjima, pa i meni tako simpatično kad se ostali žale na svoje predmete, a i ja sam ista. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma moze odmah,daj ti meni sta hoces ja mislim da bi mi bilo draze od ove sintakse.Svako ima neki predmat na koji se zali,to ti je car studentskog zivota ;)

      Delete
  7. Ajme meni ovo izgleda grozno, evo držim ti palčeve i želim ti svu sreću svijeta na ispitu :))
    Sad kad vidim ovakve stvari sjetim se kako sam sretna što sam se rješila faksa i što više nema knjižurina i gluposti koje me ubijaju u pojam. A što se tiče ljudi, slažem se s tobom, najgori su oni koji viču da nisu ništa učili, a onda rasture ispit. Mrzim ih.

    :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Blago tebi sto si zavrsila i hvala na podrsci.Svaki fax ima takve ljude i najgore je sto idu hodnikom i hvale se kako su oni polozili a nisu ucili.Cisto sumnjam u to.Niko normalan nece doc na ispit a da makar nije nesto procitao(mada ima i takvih.Ali zbog ovih gore bas mi bude krivo.

      Delete
  8. ja u srednjoj nikad ništa nisam učila a uvijek bila vrlodobra. samo je fazon što ja stvarno nisam učila, nego malo kofol slušala na času, prepisivala, koristila bubice i retorikom šarmirala profesore. i svi me mrzili zbog toga xD
    ja sam sa osmanlija znala doć na gay paradu(boga pitaj kako uspijem) al opet srednja nije fax. :))
    ti se ne daj :***

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ma i ja sam bila kampanjac u srednjoj.Uatvari vjerujem da je vecina bila.To ti opipavanje terena dokle mozes ic.Al sad kad skontam one lekcije i knjige su bile mačiji kašalj naspram ovog sad na faxu.Eh da mi je bila ova pamet imala bih sve petice.Znala sam u dva dana skriptu od 200 strana prec za ispit au srednjoj mi bilo mrsko 5 lista za sedmicu naucit.
      Haha da je Suljo tad igro na tv-u mogla bi komotno povezat bali-bega sa gay paradom :DDDD

      Delete