Monday, November 5, 2012

Posted by Little Sukie Posted on Monday, November 05, 2012 | 12 comments

Manic Monday


I am angry nearly every day of my life, but
I have learned not to show it; and I still hope
to learn not to feel it, though it may take me
another forty years to do so.
-Little Women  (Louisa May Alcott)


Wow I don't really know how to describe this day.Unpleasant.Weird.Confusing....
...when I find the right word I'll let you know....
Currently I'm in a process of organizing my life and my thoughts while dealing with annoying people and continuous insomnia at the same time.
My brain is so full of information and all kinds of shitty stuff
that I can't find the way to shut it off,even at nights.

Kakav mi je bio današnji dan?Ne mogu naći prave riječi da ga opišem.
Neprijatno zbunjujući.Čudljiv.Vrijedan Zaborava.
Trenutno pokušavam organizovati svoj život i svoje misli,
dok se u isto vrijeme borim sa nametljivim dušama i nesanicom.
Puna mi je kapa svakakvih gluposti.Zašto ne postoji dugme za isklučivanje mozga,bar preko noći,
da se makar malo naspavam.

Why I hated this Monday?
Well simply because somebody else arranged my plans 
without even asking for my opinion.It was too late to back down so once again 
I ended up doing  what others told me to do.At least I looked presentable

Zašto mi je mrzak ovaj PONEDELJAK?
Pa zato što su drugi sebi dali za pravo da odlučuju umjesto mene.
Niko me nije pitao za mišljenje a kamoli za dozvolu.
I tako sam opet zanemarila svoja uvjerenja i uradila što su drugi očekivali od mene.
Ajd makar sam se pristojno obukla




  

12 comments:

  1. Oh, lutko jedna. Predivna ti je kombinacija. A sto si radila protivn osvojim uverenjima? Jedino ako je bio profesor, sef.. Pa mozda...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala,hvala :) Nije ni sef,ni profesor hvala bogu nisam imala nikad takvih problema.Problem je mati koja kad cuje da neko ima neki problem il nekom nesto treba nudi mene kao ispomoc,ja cu prevest,ja cu ponijet,ja cu doc i sve pomoc i to dzaba.100 to puta kazem necu dopustit vise nikome da me koristi i opet po starom uradim.Jucer me sa tetkom poslala na ruckak sa nekim vaznim zenama koje neznaju rijec bosanskog.Navodno su govorile engleski a zene francuskinje.Bila je borba da razumijem sta pricaju.Nisam ni u jelu stigla uživat.Na kraju mi glava bila ko Cocin bubanj

      Delete
  2. To nije pristojno se obukla to je predivno se obukla!
    I hej, to će sve proći, idući put ćeš naučiti i nećeš tako lako odustati od svoga uvjerenja, na greškama se uči.

    ReplyDelete
    Replies
    1. nadam se da cu jednom naucit da se zauzmem za sebe,valjda necu citav zivot popustat drugima samo zato sto mi bude zao,jbg,....
      bitno je da je proslo i da sam se posle izjasnila da mojim vremenom raspolazem samo ja i niko drugi...hvala na komplimentu

      Delete
  3. Jes ti dobar autfit matere mi. :D
    vazda ćeš moja ti radit nešto svojom voljom, a protiv svoje volje. detz d lajf...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala :)Znam da cu morat,al makar ce me platit za to :)

      Delete
  4. Nesanica mi je drugo ime. Borim se sa njom godinu i po.
    Sviđa mi se kompletan autfit. Najviše mašnica. <3
    Inače, mene ništa ne može izbaciti iz takta kad sam lijepo obučena. :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Evo i ja se borim duze vrijeme sa nespavanjem al tek skoro sam priznala sebi da mi je to postao pravi problem.Hvala na komplimenut.Masna je ustvari snala sa stipaljkom koju povremeno korisitm na ovaj nacin

      Delete
  5. I do the same , I hate Monday. I don't know why but I do. It's the most embarrassing day of the week :( I can't help it I hate it!
    Great outfit :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you for your compliment :D
      I think we all hate Mondays because it's the beginning of the week.You have to work and have no time for resting and doing fun stuff.And when the weekend comes you're just too tired to enjoy it properly.

      Delete
  6. Najteže je naučiti ignorisati ljude, zbog bilo čega. Jednom kad se to savlada neke stvari će te manje pogađati. I ja sebi to ponavljam.
    A outfit je ko bombona! :)

    ReplyDelete