Monday, November 12, 2012

Posted by Little Sukie Posted on Monday, November 12, 2012 | 39 comments

DIY:Boots Makeover

I was bored today and since I wasn't feeling fit to go out I decided to have fun at home
and give my boots a makeover.They were cute in their navy blue version but
it was a bit hard to pair them with my clothes.I got an idea while listening "ma favorite people".
And voila!I have a new-old boots.

Danas mi je bilo pravo dosadno.Nije mi se išlo vani pa sam se odlučila zabaviti kod kuće
i ušminkati svoje mornarsko plavo čizme.Bile su one slatke i u svojoj prvobitnoj verziji ali su bile problematične za kombinovanje.Ideju sam dobila slušajući "moje drage riže".
Tako moje čizmice obukoše svoje novo ruho.








Now they are black (although they look lighter) and shiny and can be worn
with or without straps.

Sad su crne (iako izgledaju svjetlije) i svjetlucaju,a mogu se nositi 
i sa kajšićima i bez.

39 comments:

  1. Mac bedr! Inace nitne volim da vidim samo na crnoj boji. Odlicno! :)

    ReplyDelete
  2. Divne su :)
    A je li koristiš neku posebnu boju koja se ne ispire? Kontam, šta bi se desilo da pokisnu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala,koristim akrilne boje one se inace ne ispiru ali imam i fixator za boje tako da i to stavim....samo propuste kao i svaka obuca ali boja nije spala :)

      Delete
  3. Dobra ideja za čizmice. Idem sada čitati starije postove :D

    ReplyDelete
  4. Ouuu. Odlicno.
    A sta velis o ovima:
    - http://youtu.be/AAbokV76tkU
    - http://youtu.be/5tLooPlf2Sw
    - http://youtu.be/UslqIyPZsic
    No, ipak... http://youtu.be/Ohsn_cVWp_c
    Ahahahahahahaha!

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala,nemogu da vjerujem da jos neko slusa kpop,wah so happy right now
      big bang i g-dragon,gackt topim se,
      fantastic baby sam stavila u post KLove:The Origins,

      sta ti mislis o ovima,
      http://www.youtube.com/watch?v=roughtzsCDI
      http://www.youtube.com/watch?v=roughtzsCDI
      http://www.youtube.com/watch?v=btDd9rOlc2k

      ovu trenutno slusam,
      http://www.youtube.com/watch?v=b2dsSRjx9a4

      a ovog cu da zenim,
      http://www.youtube.com/watch?v=cflHBQmVitc :DDDD

      Delete
    2. Muzika nije bas my cup of tea, but hot Asian dudes dancing and prancing around are. Osim toga, cu da im pokradem svu odjecu XD Dir en gray, Malice Mizer i sl. su vise moj fazon. :D
      No, imam mladje rodice koje gotive ovo i redovno me "truju". Osim toga... It's a BL thingy. Ahahaha!
      Za shinee znam. Upucena sam, mada sam mi ovaj video nisu jos proslijedile. :D
      Hehehehe! Big Bang... To je sve zato sto Top lici na Grimjaw-a. XD
      Js sam vec gledala. Ahaha!
      Mladozenju prvi put gledam i odobravam. I ja bih. XD

      Gackt najvise zbog ovog videa: http://youtu.be/eByt9h97xvY

      Aizen sama? Asami sama? :D


      Delete
    3. Haha srce mi raste sto makar neko malo razumije moju ljubav :DDDD
      Joj i ja bi odjecu i obucu i nakit,a i njih bi sve redom kidnapovala i dovela kuci.Bila bi to Azija na malom.Od Jpopa sam slusala Gackta i KAT TUN,gledam ovaj tvoj spot i trazim njega kad ono sav u kozi i laku...za Dir en gray sam cula nakon sto sam preslusala cinema bizzare,ko ovi su im bili uzor....
      aj zovem te na svadbu kad bude i sredim ti nekog njegovog jarana ;DDD

      Delete
  5. Oooodlicno su ispale, mnogo bolje izgledaju!

    ReplyDelete
  6. uuuu sad su mi stoput bolje :)))) super urađeno!!

    ReplyDelete
  7. Odlično! Sad bih ih i ja nosila, bile su slatke i prije fkt, ali malo previše girly, sad su precooool.

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha girly u pravu si,sad su nakon makeovera prave kulerske :D

      Delete
  8. very cool make over. very cool.

    Stopping by to say hi and how sweet it is that you joined us for An Aloha Affair last week. We are live now and are looking forward to spending the weekend mingling. I'd love it if you'd join us again.

    xo,
    Nicole
    localsugarhawaii.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Thank you so much :D
      I was a bit tight with my time these few days but I will definitely find some time to participate in Aloha Affair again,see ya soon

      Delete
  9. Great article, exactly what I wanted to find.
    My webpage ; Oyunu

    ReplyDelete
  10. Dear little Sukie,

    pozivam te da ovaj ili neki drugi od tvojih postova podelis sa ostalim bloggerima sa nasih prostora, na zurci pionira malenih koju organizujem na svom blogu: http://creactiveallaround.blogspot.com/2012/11/ex-yu-blog-party-pioniri-maleni-in.html

    Aleksandra

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala ti na pozivu,obavezno se pridruzujem :D konacno cu i ja da budem pionir

      Delete
  11. Lepo si ti ovo i smislila i uradila. I like it! I obozavam srebrno

    ReplyDelete
  12. Odlicno izgleda!
    A gde si ih kupila?
    Meni se bas dopadaju jako jako jako

    ReplyDelete
  13. Hvala,hvala....kupila sam ih na nasoj lokalnoj pijaci prosle godine,nisu bile ni puno skupe

    ReplyDelete
  14. o, nova verzija mi se puno više sviđa... naročito u kombinaciji s nitnama :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. hvala,hvala trebala sam i prije ovo odradit samo se nisam sjetila

      Delete
  15. Eh da mi je tvoj talenat i kreativnost!!!!!:) pa ovo je apsolutno fantasticno!!!!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala,nije ovo nista komplikovano samo treba eto malo strpljenja dok se sve osusi :D

      Delete
  16. Covece, straaaava su!

    Btw, pratim te, pa... navrati :)


    peculiarchick.blogspot.com

    ReplyDelete