Friday, October 12, 2012

Posted by Little Sukie Posted on Friday, October 12, 2012 | 23 comments

Sranja koja drugi vole,a da meni nije jasno zašto

Bitchy  mi je prije nekoliko dana zadala domaći zadatak.Pošto sam ja ,najgora od sve djece, imala druge stvari na pameti,odlučim da ga danas konačno i završim.Kao što se može pročitati iz naslova,tema zadatka je "tri sranja koja drugi ljudi vole, a da tebi nije jasno zašto".Niko se nije zaustavio samo na tri pa neću ni ja.Ne bih nikoga tagirala i tjerala da radi nešto što mu možda nije po volji.Ako neko voli izazove onda bujrum,slobodno napišite sva sranje koja drugi vole a vi mrzite.
                                         
Sranje br:1 Masline
Nek su one zdrave i nek sadrže željezo,magnezij,kalcij i koliko hoćeš drugih elemenata iz periodnog sistema,ja ih nemogu ni naopako.Zato ih redom guram u tanjir ljudima koji ih vole.A uostalom moja krvna grupa ih ne bi ni trebala jesti,tako da za svoju odbojnost imam i naučne dokaze. 


Sranje br:2 Đorđe Balašević
Ne volim ga ni vidjet ni čut.Ne volim njegove tugaljive pjesmice i puka nabrajanja.Znam da je čovjek nagrađivani kantautor i da je svašta nešto postigao i da ima milion i nesto fanova al džaba.
Za moje drugove, fanove dotičnog, zaista nema veće uvrede......

                 
  Sranje br:3 Kiša
Ne bih izlazila iz kuće kad pada,tmurno je i samo mi se spava,
a mrzim i kad mi cipele propuste
 

     Sranje br.4 Muhe i Pauci
        Ima onih koji ih vole al u mojoj kući ,da se razumijemo, muha ganja mene a ne ja nju.
      Pauci su se davno odomaćili.Veći su od mene jebiga,ne mogu im ništa.



                                                      Sranje br:5 Porodična Okupljanja
         Ja obično ne volim okupljanje bilo kakve vrste.Unervozim se i ne mogu dvije rečenice sastavit kako treba.Ali radi porodičnih okupljanja bih najrađe emigrirala u drugu državu.Mrzim kad se  priča okrene u mom pravcu i sve odjednom zanima gdje sam bila,šta sam radila i kakvi su mi planovi za budućnost.Popustite me ljudi ko boga vas molim.Da znam šta me čeka u budućnosti sigurno ne bi sigurno sjedila sa vama i izigravala dadilju rođacima iz trećeg koljena.



                                                                   Sranje br:6 Djeca
Ne mrzim ih samo ih ne volim.Čudna su stvorenja ta današnja djeca.Zloće u filmovima im nisu ni do koljena.Oni gledaju kako da naprave belaj,pokvariše sve živo,i svoje i tuđe, i još zaviruju tamo gdje ne treba.Vrište napolju kao da ih neko kolje,šutaju kučiće po ulici i gađaju golubove kamenjem.Bolje da je mene neko gađao kamenjem kad sam upisivala Engleski jezik i književnost.Diže mi se pritisak kad mi kažu tiš bit učiteljica,e baš neću :Pp



Sranje br:7 Osjećani ljudi
I sama se ubrajam medju njih.Mrzim što plačem kad gledam tužan film ili seriju.
Mrzim kad knjiga nema srećan kraj i mrzim što sama sebi sjebem dan sa glupostima.



Sranje br: 8 Perwoll Reklama


                                                                  Sranje br:9 Twilight
        Najveća greška koju sam ikad napravila bila je što sam odgledala prvi dio ovog filma.Posle njega imam fobiju od filmova sa vampirima.Sve se bojim da neće sjajit na suncu kao jebeni dijemant il da ne daj bože neće imat očnjake.Ostalo neću ni komentarisati.Zamisao je bila dobra ali projekcija iste mi je upropastila omiljeni žanr.






23 comments:

  1. Od ovoga volim samo masline i kišu. :)
    Kad bih ja pisala na temu "sranja koja drugi vole, a meni nije jasno zašto", neki bi se zaista uvrijedili, bojim se. :/ :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. A tvajlajt sprdnja mi je bila fejvorit u trećem razredu kad sam napravila strip "Božo i Bela - Sumrak pred očima". Baš si me sad podsjetila, moraću ga objaviti! :)

      Delete
  2. Ma slobodno ti napiši,to je tvoje lično mišljenje...e baš se radujem Boži i Beli,cim objavis obavijesti me,to moram pročitat :)

    ReplyDelete
  3. Twilight...ou maj gaad koja je to blasfemija za omiljeni nam zanr! Grrrr! :(

    ReplyDelete
  4. Znam...koji me samo đavo natjera da ga pogledam

    ReplyDelete
  5. hahahahahah, odličan post. ODLIČAN!

    ReplyDelete
  6. Hahaha,stvarno odlican post.. mogu se pronaci u svemu sto si napisala..pogotovo ovo o Balasevicu i djeci :D

    ReplyDelete
  7. Pattinson mi porastao u očima. Gledala sam i ja prvi dio, drugi nisam. U zadnje vrijeme obraćam pažnju na kameru i način snimanja u filmovima, i to mi se svidjelo, ostalo nije to čovječanstvu trebalo.
    Hvala ti za ovo o djeci, istomišljenik :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Huh laknulo mi je sto i ti i Andrea isto mislite o djeci,mislila sam da je to samo do mene....moji kažu nisam normalna,al šta ću ih organski nemogu....

      Delete
  8. Samo si dodala na spisak još neke stvari koje ja nisam navela. Kao masline. Ili Balašević -.-
    Djecu volim :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ljubav prema djeci je drugačija od osobe do osobe...ja lično imam dosta malih rođaka i uvijek je na mene nekako padala obaveza da ih zabavljam jer sam bila na granici između malih i velikih.I svaki put bi mi prisjelo to dadiljanje :(

      Delete
  9. Ni ja ne volim masline. Nekako su maslinaste i ne volim ih. :D

    ReplyDelete
  10. Mislim da je 50 shades novi Twilight i da će to biti još veće sranje od njega.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja sam počela čitat knjigu,skinula je u pdf-u čisto iz radoznalosti....mogu smo reći,svaka čast onom ko pristane da glumi u ekranizaciji iste.

      Delete
  11. Ja volim Tvajlajt zato što Essence uvijek izbaci limitiranu kolekciju koja je po pravilu milion puta kvalitetnija od njihovih uobičajenih proizvoda. Sad jedva čekam novu kolekciju jer ću pokupovati sve xD Al ne volim film, totalno je sranje. gledala sam drugi dio samo i totalno je niđe veze.
    I lajkam post totalno. od svega ovog najviše "volim" familijarna okupljanja. ili bilo šta što me spaja sa familijom. mrzim svoje tetke(čast izuzetku), amidže, dajdže, rođake. sve ih hejtam do besvijesti. al balašević mi je ok. nisam neki pretjerani fan al volim ga poslušat nekad. jest da je težak ko crna zemlja... :))))

    ReplyDelete
  12. Haha i meni baš ta okupljanja uvijek prisjednu,smrkne mi se pred očima kad dođe vrijeme praznika.Dobro si rekla za Balaševića,jes vala težak ko crna zemlja...da na blogu postoji like opcija ja bih odmah lajkala komentar

    ReplyDelete
  13. Ima li išta ružnije od maslina i gluplje od Tvajlajta i dosadnije nego djeca i gadnije od pauka? Kišu mnogo volim, pa se tu ne bih složila, ali i mene zna smoriti kada pada danima (ne daj Bože mjesecima) neprestano. Što se tiče Balaševića, nije da ludim za njim, ali nekada ga volim poslušati... I to najčešće kad sam nešto baš "ubivena" u pojam, pa mi treba neka njegova pjesam da me još više dotuče. xD

    ReplyDelete