Sunday, October 7, 2012

Posted by Little Sukie Posted on Sunday, October 07, 2012 | 14 comments

Ja i Izbori


Svake četiri godine na ovom našem brdovitom Balkanu ponavlja se isti cirkus.Situacija vazdan ista,samo se cirkusanti smjenjuju ko godišnja doba.Uprkos tome što organski ne podnosim politku,njene učesnike i saučesnike,intrige,laži,razna zamazivanja očiju,lažna obećanja i još mnogo toga što nam serviraju svakodnevno,ipak odlučim da kao i svaki lojalan građanin ove zemlje izvršim svoju građansku dužnost.
 I tako dođem ja u svoju staru gimnaziju,kad tamo redovi od po nekoliko kilometara.Ljudi se raspričali za koga će glasat,ko će donijet promjene,hoće li biti bolje ili gore,a ja stojim sa drugaricom i šutim.Pošle smo nas dvije na glasanje ko grlom u jagode,nit znamo stranke,nit znamo kandidate (imena mi ništa ne znače) nit znamo za koga da glasamo.Kad smo konačno došle na red mene nađu a nje na spisku nigdje.Malo sam se iznenadila pošto sam uglavnom ja ta koja je smotana i koja ni iz čega napravi belaj.Ako postoji "belaj bata" onda sam ja  "belaj seka".Moja drugarica jadna ostade da nađe samu sebe a meni dadoše listić (čitaj papirčinu) i uputiše me gdje da stanem.Ponijela sam i dvije hemijske da imam rezerve ako jedna slučajno prestane radit.I tako stavim papir pred sebe,kad na njemu više imena nego u telefonskom imeniku.Blijeda ja,blijed papir i tako se blijedo gledamo.SAD ima oko 307.269.000 stanovnika i dvije političke stranke,Demokrate i Republikance.Bosna ima oko 4.498.976  stanovnika i 190 političkih stranki,više od bilo koje druge zemlje u Evropi.Da nije žalosno bilo bi smiješno.Onako ofrlje zaokružim par ženskih imena i završim svoju građansku dužnost.Nemam nekih iluzija da će situacija biti bolja a kamoli da ce žena doć na vlast.Ali ja ,čiste svijesti i savjesti, uvijek podržavam dame u njihovoj borbi za ravnopravno mjesto u društvu.Tako ja završim sve što sam trebala a moja se drugarica još nije našla.Na kraju su je poslali na drugo glasačko mjesto na kojem je kobajagi prijavljena.Da paradoks bude veći njeni roditelji su sat vremena prije glasali na istom mjestu kao i ja ,bez ikakvih problema.Našla je moja drugarica samu sebe na drugom kraju grada.Kako je završila tamo ni ona sama ne zna,15 godina cura živi na istoj adresi.Prije četiri godine zajedno smo glasale na istom mjestu na kojem smo trebale glasati i danas.Glasa i ona na kraju,onda malo prošetamo,popijemo kafu i odlučimo da za četiri godine,ako budemo žive i zdrave i ako ova naša državica uopšte bude postojala,ne izađemo na izbore.Batali ti građansku dužnost prema državi kad ni država ne izvršava svoju dužnost prema tebi.
Kako se kod nas od svake situacije napravi smijurija tako su se neki i ove godine odlucili sprdati sa izborima.Na prošlim se glasalo za Batmena,Ekrema Jevrića i Super Marija.Ove godine glasalo se za Tvrtka Kotromanića,Boba Marleyja,Chucka Norrisa,Igora Labuda i njega...




14 comments:

  1. ne mogu vjerovati da je i na glasačkim listićima završio XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Okupirao nas sve...ja bi se bez razmisljanja ukljucila u njegovu stranku :)

      Delete
    2. još jedna sitnica... čeka te tag na mom blogu :P

      Delete
  2. Hahaha! Psy!
    Izvrsih i ja svoju gradjansku duznost. Meh!

    ReplyDelete
  3. Jes vo ti crtala? Eno sa sa iks ima slika ova. :p

    I haj ukini ove provjere komentara, nađi tamo neđe u opcijama.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nijesam ja crtala,ebiga nije mi palo na pamet.Ovo je remek djelo nekog samoukog slikara iz Kiseljaka :)))

      Delete
  4. provjera,provjera

    ReplyDelete
    Replies
    1. ovo gore ja pokusavam skontat na sta dajdza misli

      Delete
  5. nah haman sam malo spora...jel bas provjera komentara il slova,ja posjetila samu sebe ko anonymous nikaku provjeru mi nik nije trazio

    ReplyDelete