Friday, October 5, 2012

Posted by Little Sukie Posted on Friday, October 05, 2012 | 16 comments

DIY:Aztec Print

This year Aztec Print was all the rage.You could see it on shirts,skirts,sneakers,bags,pants,you name it.Since I couldn't find cheap sneakers with that particular print I decided to give my old flowery snickers a makeover.I wore them a lot and I thought it wouldn't be so bad if I ruin them instead.In the end they turned out just fine and I'm still wearing them.















Categories: , ,

16 comments:

  1. Odlično izgleda, imaš dara. Ja ne bih znala tako fino našarati :)

    ReplyDelete
  2. Hvala,ma znala bi sigurno samo treba malo koncentracije i slika sa interneta...nije toliko komplikovano kako izgleda

    ReplyDelete
  3. Jako lijepo, sviđa mi se tvoja kreativnost :) Svaka čast!

    ReplyDelete
  4. Hvala,meni inače mašta proradi samo kad trebam učit za ispite ;)

    ReplyDelete
  5. Wow. Mnogo su lepse ovako. Izgleda kao da je trebalo dosta vremena za njih, ali vredelo je!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala,ne mogu se tacno sjetiti al mislim da mi je trebalo oko 3/4 dana,malo su me zezeal crne sare

      Delete
  6. Vidim ja moracu retrogradno da ti iscitam blog! Patike su wowwwwwwww

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala,kad se rijesim ispita bice jos slicnih postova

      Delete
  7. Predobre suu! Slazem se sa prethodnim komentarom, svidja mi se tvoj blog i pratim te. Ne znam uopste kako te prije nasla nisam :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala ti puno,ja sam jos poprilicno nova u blogosferi,gazim treci mjesec tek :D

      Delete